Freakingfuckinghot !

Ja, vad ska man säga!
Kvällen började med att Jag, Linn, Sofie och Maria hämtade ut våra biobiljetter till Twilight.
Därefter gick vi och åt på Marias jobb, Hurru Curru vilket var väldigt gott :).
Twilight var nog den bästa filmen jag sett på länge och holo crap vilken pudding som är med i filmen. Robert Pattinson heter han och hans blick som gjorde att han såg kåt ut hela tiden gjorde det inte bättre. Mama mia!
Jag antar att det kommer ut en 2a av filmen för den hade inte riktigt ett avslutande slut, så nu kommer jag att sitta och vänta :)
Den får helt enkelt 5 av 5 toasters! (y)


Kommentarer
Postat av: Linn

hehe måste vi göra om snart igen ;)

2008-12-15 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0