Önskelista

Nu är det 21 dagar kvar till julafton och jag sitter och funderar på vad jag önskar mig i julklapp, har faktiskt ingen aning. Känner mest att jag vill ha saker till mitt rum, älskar inrednings butiker, dom är så mysiga att skrutta runt i.  Man känner verkligen att julen inte är som när man var liten, då längtade man som en dåre efter att julen skulle komma och man gick runt i huset och snokade överallt för att hitta julklappar. Men nu är de inte lika tillfredställande längre, vill nästan att den ska vara över. Känner att den är så överskattad. Självklart är det mysigt att umgås med familjen. Har dock bara köpt en julklapp, som är till mamsen så jag måste nog börja leta runt i affärerna efter julklappar, hatar när man måste stress handla julkappar. Så ska försöka vara klar med allt innan de sista dagarna innan julafton.

Önskelista
* Underkläder (behövs alltid)
* Inredningssaker (man måste ju ha de fint i rummet :) )
* Matta från Ikea
* Pengar
* Småsaker

Sen vet jag faktiskt inte vad jag vill ha mer, är så svårt att komma på bara sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0