Shopping

Gårdagens klockslag gjorde jag av med att shoppa. Åkte in till stan med Såfie för att försöka hitta nyårsoutfiten.
Som tur var hittade jag både en klänning och ett par skor. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag fick syn på skorna. Om man inte får kärlek på annat håll så är de väldigt lätt att bli kär i små saker, och tur är väl de. Så nu är de avklarat. Nyårsafton är inte helt planerad än. Först så blir det middag hemma hos mig med några alldeles outstanding girls, sedan får vi se vart kvällen slutar :)
                                    
                                                                                                 
My love ones!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0