Veckafyrtioåtta

Så har en hel vecka gått, har hunnit med både många och inga saker. Ligger mest hemma och slappar om dagarna, börjar bli lite boring nu faktiskt, men men man ska inte klaga.
I Onsdags så tatuerade jag mig äntligen!, har velat göra de så länge nu. Men fyfan, det tog 2 och en halv timme och de va inte så skönt att ligga där. Höll på att svimma på H&M senare men som tur var va mamma med och tog hand om mig <3.

Helgen då har varit rätt så slapp, var ute med mina gamla kompisar i fredas vilket var trevligt :)


Lördagen gick åt till att hjälpa min bror måla om i hans nyalägenhet, så det blev ingen ute kväll där inte :/
Och söndagen jobbade jag min allra sista dag på skit jobbet, wiho! :D

Men nu är det en nu vecka och nya tag, får hoppas att det går bra på mitt nya jobb Ica Maxi idag ! :)

Tjao!

Kommentarer
Postat av: jelena

Jag visste inte att du gaddat dig! :O

haha, vilket jävla bloggnamn du har då!

Kommer man ju aldrig ihåg!

Men du tatueringen var så snygg! ;)

Puss!

2009-01-28 @ 00:29:44
URL: http://jelenas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ne har funderat på att byta :P

Tack! :D

Puss!

2009-01-28 @ 16:16:25
Postat av: lina

skit snygg empan! ;D

2009-02-02 @ 11:16:36
URL: http://norenobrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0