Efterlängtade update


Fredag:

Mys middag hos Sofie, vilket var väldigt gott. Pommes och kycklingfilé, Mumma! Sedan bar det iväg till Stureplan där vi kollade på bio. Den konstigaste förfilmen iaf, en kvart visades det hur man vek ihop en fallskärm, i svartvitt! Och filmen var inte heller speciellt normal. Brad Pitt som var med såg allmänt nördig ut, men Brad Pitt som Brad Pitt. Väldigt många oväntade sceener blev det också och man gick därifrån med många tankar.



Lördag:
Tänkte att det bara skulle bli en skön hemma kväll, men sen så blev jag på andra tankar när Felicia och Louize övertalade mig att parta. Vilket var en bra idé. Började med förkrök hos Jessica vilket var väldigt trevlans. Kommer aldrig kunna förstå mig på alla dessa ölspel :P
Sedan bar det av till festen, där två jag inte känner fyllt 18. Trevlans med en "vanlig" fest istället för krogen. Det blev
mycket dans och glada miner! Ännu gladare blev vi när vi fick åka bil hem och få lite donken i makken!



Söndag:

Mådde väl inte helt okej från dagen innan så sjukskrev mig från jobbet (a). Åkte istället till Älvsömässan där min vän jobbar så fick gå in gratis på alla mässor. Så det blev Båtmässan, Köcksmässan och Hälsomässan.
På köcksmässan var det mest att pröva viner, Båtmässan var intressant men man blir bara så avundsjuk på alla dessa rika snubbar som har så flashiga båtar!
Och hälsomässan var en omställare. Nu har man fått reda på hur fet man egentligen är :P
Prövade även att dricka vetegräs, vilket inte såg så gott ut men det smakade ungefär som nyponsoppa:). Så snart ska jag börja vara nyttig, snart :)

Det var väl den helgen i stora drag. En helt okej helg faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas det inte gör så mycket att du ligger som länk på min blogg nu :P

2008-11-13 @ 04:19:30
URL: http://unforgettablelife.blogg.se/
Postat av: EE

Klart inte stumpan! :)

2008-11-14 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0