FinallyFriday!

Och igen har ännu en vecka passerat, varit en rätt slapp vecka.
Både Måndag och Tisdag blev de att ligga hemma och slappa, väldigt skönt med praktik, hah!
I Onsdas så åkte jag och Josefine in till Sthlm Fashion week vilket kasnke inte riktigt var som vi tänkt oss :p Först ut gick vi till Rusta, där vi fick ett stort fult j*vla ljus, Hmrf. Sedan kom vi äntligen fram till Åhlens pressvisning, och som alla andra vårar så ska de vara blommigt och färgglatt till våren 2009! Där fick vi en liten goodiebag med en sjal och skönhetsprodukter :)
Var även och kollade på inredningssaker med mamsen vilket var väldigt mysigt, och snön som fall ner gjorde de ännu mysigare.!

Men nu äntligen Fredag! Ska snart bära mig av till Felica där hon och Såfie förhoppningsvis väntar med färdiglagade pancakes! Yumma!, Sedan blir det väl att göra stan osäker, så watch out!

Ha en bra kväll! Se ya

(ps 5 dagar kvar tills tatuering :D ds)


Kommentarer
Postat av: SOFIE LERNERUD

WHO CARES????



Jag har fått min meeens, precis nu!

2008-11-21 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0