Hardworkwork

Lite update igen dåra, Går dagen som var en Torsdag var jag på bio efter lite om och men. Skulle egentligen jobbat från 5 till 8 men när jag väl kommer till jobbet så säger de att jag inte behöver jobba, så blev lite smått irriterad efter att ha stressat in till stan. Så då var det bara att åka hem igen. Är så trött på det där jobbet nu så ska säga upp mig i helgen! :)
Var faktiskt på intervju på Ica Maxi idag, så får hoppas att jag får det jobbet !
Back to the movie, var på förhandsvisningen av "Body of lies" med Leonardo DiCaprio och Russell Crowe, den var väldigt bra. Handlade om att de skulle sätta dit en terrorist typ. Och försnacket innan bion hölls av Paul i vakna med the voice, nice.

Men men nu måste jag jobba med praktiken, suck :/

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem va du på bio med din busunge? =D

2008-11-14 @ 17:06:45
Postat av: Anonym

tell us tell us

2008-11-14 @ 17:14:16
Postat av: Anonym

//// ur secret lover'S

2008-11-14 @ 17:17:05
Postat av: EE

Hemlis ;)

2008-11-17 @ 11:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0