Långa nätter

Nu måste jag försöka sova, upp på praktik imorn! Måste lägga mig tidigt för vet att det kommer ta ett bra tag innan jag somnar med alla dessa tankar i huvudet :/ Men hey sånt är väl livet. Får hoppas på att morgon dagen blir en bättre dag. Att somna till musik är nog det bästa som finns. Fast även det har nackdelar, hatar att vakna upp mitt i natten av att musiken fortfarande är på. Känner att jag är lite negativ på allt nu, men alla har sånna dagar även de bästa. xD

Så natti natti !

        
                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan lova att du inte är ensam om att vara negativ på allt just nu. Känner verkligen detsamma och det är inte kul! Men vi får hoppas på att det händer något glädjande snart! :)

2008-11-04 @ 00:31:57
URL: http://unforgettablelife.blogg.se/
Postat av: EE

hehe ja verkligen!, de är ju snart helg igen :D

2008-11-04 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0