Praktik

Haha vilket jävla ställe vi hamnade på. Trodde vi skulle få spendera tid ute på den fina Skeppsholmen men icke vi hamnade i Örnsberg, vart det nu ligger på världskartan. Rolig var snubben som har hand om oss iaf, helt lost. Våran uppgift är att åka runt i landet typ och skriva om friluftsliv, haha!. Tidningen som vi har praktik på heter nämligen Friluftsliv!
Men en sak som jag och Josefine ser fram emot väldigt mycket är att vi ska på Stockholms fashion week! Ska bli nice och mingla runt lite och få gratis saker :).
Efter detta gick vi runt i stan ett tag, gick till en tatueringsstudio. Där beställde jag tid för att tatuera mig ! Wiho äntligen!, det ska bli två änglavingar mellan skulderbladen. Har velat göra de så länge nu så jag kände att jag behövde vara lite inpulsiv och bara köra, som mamma sa: Man lever bara en gång. Det hemska är att det tar hela två timmar!. Men vill man vara fin får man lida pin! :)


Kommentarer
Postat av: felicia

kommer bli kalas fint älsk!

2008-11-09 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0