Promenixer

Har haft en sköning dag idag. Bara att vakna upp och veta att man bara kan ligga kvar i sängen hela dagen är en härlig känsla. Har varit en riktig slapp dag. Duktig som jag är städade jag hela huset och det känns så skönt efteråt när allt är rent, haha. Tre långpromenader har jag hunnit med också, först en med vovvarna, en med mamma och en med den ena hunden. Så skönt att bara få gå runt och inte tänka på nåt alls. Jag och mamma kan verkligen prata om allt, känns så skönt. Vi vill öppna en liten presentbutik med ett café som ska heta Mor & dotter :). Och jag vill öppna en krog där man kan åka rullskridskor, som föritiden med en discokula i mitten, haha min dröm! :) Lite weird men men.
Känner verkligen att jag ska börja vara positiv på saker istället för negativ, man tjänar ändå inget på de. Och man mår definitift inte bra av det. Så nu är det Emelie happy face som gäller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0