Välkommen till min nya blogg!

Hejhejhallå!
Nu har även Emelie Eklund skaffat sig en blogg, kände att man måste få skriva av sig lite ibland. Så nu sitter jag här med en nydesignad blogg med Petrus i mitt knä och funderar på vad jag ska skriva. Känner mig som en trasdocka just nu och är bara trött hela tiden. The Veronicas dunkar ut från högtalarna, tuffa brudar med bra musik! Musik är nog ALLT, de får en både glad och ledsen, thank god for music! Men men back to reality imorn äre praktik som gäller i 6 veckor ! Ska bli skoj, förhoppningsvis :).

Känner att jag måste gå och städa mitt rum, tror de aldrig har sett ut så här :/ Men inga tårar I'll be back!
Frudiloo!


"
The tears I shed ,I shoulda kicked your ass instead"

Kommentarer
Postat av: feliciafolkeryd.blogg.se

kul att emelie joinar klubben! :D

2008-11-03 @ 16:55:55
Postat av: Anonym

Sure shit! :)

2008-11-03 @ 16:57:59
Postat av: simon

moget med blogg empa

2008-11-04 @ 20:24:35
URL: http://bockarnabruse.blogg.se/
Postat av: EE

Älskar dig också simon !

2008-11-04 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0