jobbjobbjobb

Äntligen så har man kommit hem från jobbet och har bara slängt mig i soffan. Visserligen var de en rätt lugn dag. Fick vara i minuhuset (där barn är medans föräldrarna handlar) i tre timmar. Vissa barn är verkligen så gulliga! Fick en söt liten tekning av en liten tjej..Och alla kallar en också dessutom för fröken haha. Medans jag ändå pratar om jobb kan jag berätta att jag och Felicia har de snyggaste skåpet på hela jobbet, om inte i hela världen. Vi har våra små post-its lappar där vi skriver små meddelanden till varandra :). Och idag fick Felicia en alldeles speciell teckning av mig som smyckar vårat skåp :)
Fast imorn blir det inte en lika rolig dag på jobbet, jobbar 8 - 16 men sen på kvällen blir det Bio med älsklingarna, Sommaren med Göran!

Kämpade som attan med denna teckning :D


Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0