Slut på de roliga

Jaha då var helgen snart slut ännu en gång och imorgon börjar en ny arbetsvecka..

Men helgen har varit sköön. Fredagen bjöd såklart på lite Idol fick även in en tripp till IKEA också, måste har varit där typ minst 10 ggr i November och nu i December haha. Sedan lite skitsnack med tjejerna på Söder. Alltid lika kul att prata om sånt man helst gärna vill förtränga :).
Lördagen var en riktigt slapp dag, kände mig typ bakis fast jag drack två cider dagen innan så antar att jag bara var jävligt trött. Blev lite film kväll med chips.

Och idag då da har jag varit och hälsat på min morfar, länge sedan man såg han nu! Men man måste passa på att träffa de som är äldre för man vet aldrig när de är sista gången!

Monterade även ihop två nattduks bord, blev väldigt fint! Men förstår inte varför IKEAs jäkla beskrivningar på hur man ska göra alltid suger! Och en skruv va borta, men men nu är dem på plats iallafall.

Snart blir de väl att lägga sig, hm ja om någon timme eftersom jag öppnar imorn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0