Alla <3 dag

Dagen började med att man vaknade med mina älsklings flickor! Går kvällen blev riktigt lyckad faktiskt. Elin fyller 19 på måndag så de blev att gå ut och fira henne lite. Så efter en lång dag i skolan så åkte vi hem till min brors lägenhet på Gärdet och smällde i oss lite pizza, som var huuuur god som helst! Sedan blev de att ta de lite lugnt, fixa sig, lyssna på musik och dricka vin. Vi åkte sedan till Gamla stan för att gå på 90´s vilket var kul! Skönt med lite musik som man faktiskt kan sjunga med till!

Men de blir kanske inte så mycket alla hjärtans dag firande för min del, just nu sitter jag själv och lyssnar på musik. Blir nog att kolla en liten snutt på Twilight så man kan få drömma bort sig i lite sexappeal! Ska sedan laga en romantiskt middag för en som består av makaroner, lite tända ljus och musik. Haha inte alls lonely. Mot kvällen ska vi singlar till Tempel och ta nån drink och snacka lite skit. Har nog inte sett så mycket par gå och hålla hand med varan, man blir lite sällskapssjuk.
Så det blir ändå en mysig alla hjärtans dag. Man kan vara singel men ändå ha de mysigt, tack vare vännerna :)




Kommentarer
Postat av: felicia

I love u världens bästaste vän :)

2009-02-14 @ 16:54:11
Postat av: Anonym

Love U to my soulmate! :D

2009-02-14 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0