Kickoff

Gårdagen blev väldigt intressant trots allt. Vi hade kickoff med jobbet på Häringe Slott. Goch vilka möbler som fanns där! Alla stolar såg typ ut som kungastolar och jag hittade min dröm säng där, en rosa med rosa säng himmel :D
Men men de bjöd även på andra saker som utbildningar, chokladprovning och vinprovning :)
Efter att ha väntat på middagen i ungefär en timme blev man lite besviken. Okej om dem serverar fin mat men vem äter löjrom till förrätt och lammkött till middag ? :/ Trodde först att rommen var en morot så servitrisen kollade lite snett på mig :P Men men man kan väl inte veta allt inte. Blev också lite vin till maten, vinkällaren kollade vi också in :). Skulle inte banga på att flytta dit! De är så härligt med jobbet för alla människor är så himla trevliga! 

Men nu ska jag klä på mig och åka in med Bubba till stan och försöka hitta till brors lägenhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0