Birthday night

De första minutrarna på min stora dag tillbringades med Såfie på Laroy. Fick lite dricka billigare och en fin happy birthday sång av ett gäng som Såfie hade samlat ihop. Så tack vännen för en bra början på min födelsedag :). Det blev senare att åka hem till en av Såfies (vänner) där de spelades lite guitar hero. Hemresan i morse var dock inte alls rolig. Att ta sig till Västerhaninge från Täby tog 3 timmar! Så jag missade min klippningstid och jag säger bara det att jag HATAR sl! Först tog vi buss, sen roslagsbanan, sen ersättningsbuss sen tunnelbana sen tåg och tillsist buss igen! Men sen var man hemma.
Har precis varit och ätit god middag med familjen och lite tårta. Fick en jätte fin klänning från bror och hansflickvän med ett matchande diadem :). Och som vanligt är man van att fylla år en eller två dagar före löning så ja får mina presenter lite i efterhand :).

Lite bilder från gårdagen dåda:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle inte gjort bilden lite större, obehaglig syn.....

2009-07-23 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0