Party Gotland

Då var man hemma från underbara Gotland. Har varit så himmla roligt! Att bara få umgås med sina vänner och parta dagarna i ända, det är livet de! Har varit en riktigt händelserik vecka. Fint väder fick vi tillslut också men vi hann ändå bara besöka tofta en enda gång. Men vi fick oss iallafall ett dopp i grannenspool oxå :X. Som var ca en kvadrat meter.
Men veckan i kort dåda, När vi kom på lördagen gjorde vi oss lite hemmastadda i vårt radhus. Mot kvällen blev de att dra till Hamnplan 5. Vi tyckte de inte var så mycket folk men efter Onsdagen så kan man säga att hela Stockholm kom ner. Sate var mycket folk de var, de gick knappt att röra sig på dansgolvet. Men så ska de vara ibland :). Några extra roliga saker var Timbuktu på Gutekällaren, Maskinen och Axwell på hamnplan och självklart att vi kom in gratis på Burmeister! Och inte minst vipen på Hamnplan 5 där inte ens själva Blondinbella kom in. Haha. Och där var det champange kan jag lova, både drickandes och sprutandes. Jag har nog aldrig sett en sådan stor champangeflaska i hela mitt liv den var säkert en meter hög!.

Så som sagt jag har haft en väldigt väldigt kul resa! Nästa år blire flyg och hotell haha :D

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag har börjat ladda inför nästa år, vill inte tillbaka till vardagen hemma igen! hihi

2009-07-19 @ 20:37:40
Postat av: johanna

rehab i cirka 365 dagar. sen kör vi igen ;)

2009-07-19 @ 23:30:50
URL: http://jhanna.devote.se
Postat av: emelieee

det är dött här hemma! ta mig tillbaka...

2009-07-20 @ 10:51:35
URL: http://fuckyoou.blogg.se/
Postat av: EE

Verkligen, vill inte vara hemma längre har redan tröttnat!

2009-07-20 @ 13:17:29
Postat av: Susanna

Jag är lätt på! taggar till redan nu ;)

kom inte blondinbella in :O oj oj oj då var vi grymma ju

2009-07-27 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0