Scaryscary

Igår satt jag, Felicia och Sofie hemma hos Felicia och planerade vad vi skulle göra av våra liv. De lutar åt Thailand resan i början på nästa år så nu är det bara att spara pengar som gäller! Efter lite skratt och lite allvarligt snack om livet så ringde de hem till Felicia och de var bara helt tyst. Inte tänkte vi på de då men sedan ringde de igen och då prasslade de som om de var någon som satt och prasslade godispapper typ. Sedan började Figge(katten) springa runt som en tok i huset och kolla ut genom fönstrena som om det var någon där, och inte nog med de ringde de igen. Så alla höll på att skita på sig så jag och Sofie ville åka hem men Felicia ville såklart inte vara själv i spökhuset så jag fick lite sovsällskap här hemma inatt :).

Och om de är nån jävel nu som busar med oss så säger jag bara paybacktime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0