Aspö

Precis hemkommen från Aspö, som ligger ca en 45 min från nynäshamnsvatten. Igår morse så satt jag Felicia, hennes stora syster och hennes kompis på båten ut till Aspö. Och mysigt var det kan jag tala om. Så skönt att få komma bort lite och inte bry sig om någonting. Springa runt bar fota och se alldeles för taskig ut. Solen gassade som tusan och vi låg och stekte på stranden hela tiden. Lite färg fick man iallafall men man känner att det svider lite på kroppen. Känns nästan som man varit utomlands i några dar, men så är det ju inte.
Så nu är man hemma till betongen igen och saknar den fina naturen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

min bästa tjej! Tack för några mysiga dar :)

2009-06-25 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0