Credit to me

Idag har varit en bra dag. Har varit hela dagen i skolan och de va faktiskt lite skoj, förutom att första och andra lektionen var helt meningslösa :P. Men på idrotten dansade vi streetdance och de va faktiskt lite kul att se alla dansa och inte minst våran lärare som är ca 50 år lära oss att dansa!
Efter skolan kom jag hem och slängde mig i soffan. Såg på vädret att de ska bli sol och värme i början på nästa vecka! Snälla vår kom nu! ¨

Jag och mamma har nu också bestämt oss för att springa vårruset och tack vare de så fick jag lite peppning så jag gick ut och sprang. Kors i taket! De enda som behövs för att springa är musik och viljan. Så nu äre på full gång till att bli fitt till beach 09! Haha fick även ett varuprov från jobbet som tar bort celluliter och fett. Vad mer kan begäras?

Nej nu ska jag fortsätta att vara duktig och plugga lite. Två prov imorn :/

/ EE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0