Dagar med mor

Igår kändes de liiiite onödigt att komma till skolan, kom dit och väntade på en lektion en timma sen var det att gå därifrån istället. Åkte in till stan för att sedan möta mamma. De tog lite längre tid än vad jag hade tänkt mig innan hon skulle komma men jag passade på att shoppa lite istället. De blev två par skor, ett par leggins och en kjol :).
Vi åkte sedan hem och färgade håret på mig vilket vart bra! Åt sedan lite smarrig middag där sedan bestämde jag mig för att sova hos henne för snäll som hon är skjussade hon mig till skolan imorse :)
Det var längesedan man sov brevid sin mamma, men de var supermysig att bara få ligga där och små prata lite och sedan säga godnatt.

Idag då har vi målat om mitt lilla "badrum" som är ungerfär en kvadrat meter, de blev jättefint! Lite mysigare nu än bara den tråkiga slitna vita färgen!
Men nu har de kommit till den tiden på kvällen att man inser att man har 3 läxor tills imorn, så de är väl bara att sätta igång med de nu. Typiskt mig, alltid allt i sista sekunden.


Såhär blev "badrummet" :)



Och här är mina nya favvo skor :)

Kommentarer
Postat av: fillidruttan

oh fint ! :)

2009-03-19 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0