Söndagsångest

Helgerna går så otroligt snabbt tycker jag, de hinner knappt bli fredag innan det är söndag igen.
Helgen i sig har bara varit lugn jobbat och iof så hann man ju med en utgång i fredas :)

Just hemkommen från min fotbollsmatch. Vi vann med 1-0 så de va skönt! Och planen på Bosän var underbar. Inomhus elvamanna med konstgräs. Kunde inte bli bättre :)

Nej nu måste jag ta fram allt jag måste plugga på, så himla mycket i skolan just nu så jag knappt orkar med de. Eller de gör jag iof inte. Men men bara 3 månader kvar tills studenten nu! ;D

Kommentarer
Postat av: feeeelicia

Åh ni vann! Vad glad jag blir! nu blir man ännu mer taggad till sommaren och gräsplaaan :D

2009-03-08 @ 16:40:35
Postat av: Anonym

Hej Empa vilken mysig blogg du har! Ska jag följa med glädje! Njuuut av sista tiden i skolan, nu är den som bäst=)Kraom*

2009-03-08 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0