Kärikärleken

Förstår nu att jag måste sluta tro så mycket. Man blir lätt blind när man tror för mycket. Har insett att jag tröttnat riktigt rejält på singellivet. Alla veckor är desamma, på helgerna längtar man bara till att få gå ut och ha kul. Känns som om jag festar upp livet just nu. Är trött på de, vill ta de lugnt och ha någon att mysa med. Någon som vill mysa med en tillbaka och inte bara vill en sak. Killar är väldigt svåra att förstå sig på. Att inte dom vill ha någon som håller dom kär. Var bara tvungen att skriva av mig lite för har tröttnat på att försöka leta efter den perfekta killen, nu är de han som får leta efter mig!

Kommentarer
Postat av: f

precis! medans har vi ju varandra =)

2009-05-11 @ 16:48:20
Postat av: Anonym

Japp och de tackar ja gudarna för!:)

2009-05-11 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0