Reality

Igår var det inte lätt att gå upp kan jag säga! Att kliva upp kl 6 efter att ha åkt bil från skåne dagen innan i 8 timmar var inte helt okej!. Men Skåne resan var verkligen WUNDERFULL. Vi var hur duktiga som helst och hittade både upp och ner nästan helt felfritt, men lite hjälp att GPSen Berit, liiiite trött på hennes röst vart man i slutet!

Vi kom dit i Fredags och kramade på Mikaela och lagade lite mysig middag. Det bar sedan iväg till en hallowen fest. Man skulle komma utklädd till något på S, så de var helt enkelt snygg, sexig och singel!. Det var faktiskt en riktigt kul kväll, trots att jag trodde min kamera var borta när den i själva verket låg i min bh.

Lördagen då bjöd på lite mer lugna överaskningar. Vi åkte in till Lund och åt en mysig middag. Inte världens bästa, men det gjorde inget eftersom de var världens bästa sällskap! Helgen bjöd även på lite ridning på Brunte, en STOR men snäll häst!

Det var så mysigt att komma ifrån allt stress och bara koppla av mitt ute på en åker brevid ett ridhus. Så helgen i Skåne vart riktigt lyckad! Nu är det bara vänta tills vi åker ner igen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

thank gooood att du inte la upp bilden på dig och mig vid middagen:)hahah

2009-11-10 @ 23:51:50
Postat av: EE

Haha, nja jag såg att de inte var världens vackraste :D haha

2009-11-11 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0