Slö måndag

Har i princip legat i sängen heeela dagen, det var länge sedan jag gjorde. Vaknade och var längre inte trött men för trött för att orka resa på sig och börja dagen. Så jag sträckte mig efter min bok istället som förövrigt har legat och dammat ett tag. Kunde inte slita mig från boken så låg och lästa i ca fyra timmar. Nu är den slut och jag vill bara ha mer, blev till och med lite känsloslam på slutet..en riktigt bra bok! (Den jag ville ha).

Helgen förövrigt var rätt så slö den med, fredagen spenderades hemma i soffan framför Idol. På lördagen var de ju Hallowen! så då skulle vi till Susanna för att käka lite mysig hallowen middag (pastasallad). Hon fick även två adorable pumkins av oss. Min och Felicias Rosalita blev välidigt vacker!

Och eftersom jag och Felicia inte skulle med ut med resten av gänget flippade vi lite i vardagsrummet istället, vi hetter nu mera "The bang bang Sistahs!" så se upp nästa gång vi är på dansgolvet!


Nu är jag precis hemkommen från lite träning så ska gå och äta någonting!..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0