Friday!

Att kliva upp kl 8 en fredag då man är ledig känns inte helt ok, men ska man till tandläkaren så är man tvungen. Måste ju passa på nu när man får gå dit gratis. Så nu är jag klar där på ett år, inga hål i min mun nu, förutom de stora ! De är inte ofta jag får höra att jag har vackra tänder men dem hoppade på mig med komplimanger och det är ju alltid kul, även om det kommer från två äldre damer! Men nu har bedövningen börjat släppa(är en liten pussy och borrar med bedövning) så nu blir det frulle!


Idag ska alla i fotbollslaget samlas för att äta en mysig middag, ska bli trevligt att träffa alla och snacka lite skit!


Imorgon är det släktmiddag vilket ska bli jäkligt kulfaktiskt, sedan utgång på de!


Ha en bra helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0