Its in the hair

Idag var jag på Goldwell och färgade håret, eller intensiv tonade de som de hette. Var där som "hårmodell". De va faktiskt kul och håret blev jätte fint. Det är inte så stor skillnad men lite mörkare och varmare. Så jag är jätte nöjd. Det var fyra till tjejer där som var jätte trevliga. Två blev blonda, en svart hårig, en röd och jag brunhårig. De som färgade håret gick på någon utbildning, fast de hade en salong i Eskilstuna. Så de var en kul dag!

Nu ska jag ner till gymmet och sola sen träna lite.

Här är före och efterbilder på håret :)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är jätte fin i håret nu! :)

2009-09-28 @ 17:18:57
URL: http://bronzit.blogg.se/
Postat av: EE

Tack! :)

2009-09-28 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0