Back on track

Sådär nu är vi hemma igen efter en helt underbar resa! Har iof varit det i cirka tre veckor men har inte kännt något behov av att skriva..Men nu känner jag att det behövs. Kanske inte just för att alla ska läsa de utan för att jag behöver skriva av mig.

Är så himlans trött på killar, kan de aldrig säga nånting rakt ut istället för att komma med massa bortförklaringar hela tiden?..Bla bla bla..Känner att jag förtjänar att få nån bra kille snart!! Men det verkar fan inte finnas någon..




"Its nothing wrong with me, its you.."


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du har helt rätt Emelie! Du förtjänar en sjuhelvetes bra kille! :)



KRAMAR

2010-04-19 @ 19:15:52
URL: http://imhiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0