Mumsfilibabba!

Har precis vräkt i mig lite tacos som var hur gott som helst! Till lite efterrätt blir det glass och jordbubbar som jag fick av mamma, blir nog de första jordgubbarna hemma i Sverige i år skulle jag tro. Snart blir det att åka över till Sofie och ha en liten mysig filmkväll, känner att de behövs efter att ha festat varje helg sedan jag kom hem..

Haha sitter och kollar på Australia just nu som förövrigt är bra men kan inte sluta tycka synd om lilla söta killen som heter Nullah..haha han har tur som inte bor i Sverige :D

Fick även jätte fina liljor av mamma!..När jag flyttar hemifrån ska jag alltid ha fina blommor.

Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0