Ready to go

Nu är allt inför resan klart! Idag var jag och fixade det sista inne i stan. Den sista twinrix sprutan är tagen, den gjorde fan ont! Köpte mig en bok för FÖRSTA gången i hela mitt liv, de blev Bedragen av Katerina Janouch. Det blev även små hänglås, hörlurar och en tunn kofta. Vem vet det kanske blir lite svalt i Thailand. Så nu är allt införskaffat och klart för resan och det känns så himla skönt! Idag är det fredag och på måndag åker vi. Jag förstår nog fortfarande inte att det är så snart vi ska åka, tre dagar lixom! Och att vi ska vara borta så länge, det ska blir super duper skönt men inte att säga hejdå till alla nära och kära för så länge!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha jag fick den boken i julklapp kul kul. Tråkigt att ni åker men ni kommer få skitkul kommer sakna er! Ta massa bilder så man kan se vad ni har för er! KRAMAR

2010-01-09 @ 15:49:17
Postat av: EE

Vi kommer sakna dig med!! Självklart ska vi försöka uppdatera så mycket som möjligt av resan :)

KRAMAR

2010-01-10 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0