Veckodagar

Måndag: Sov i princip hela måndagen känns det som, orkade inte ens gå iväg och träna. Det var nog helgens bravader som gjorde sin rätt.


Tisdag:
Åkte Jag, Sofie, Joacim, Amanda(brors flickvänn) och hennes brorsa till Nicksta och solade, vart dock inte så mycket bad men minigolf. Det var jätte länge sen jag spelade de och de visade sig ju eftersom jag kom näst sist :P

Sofie var den som vann så Joacim var lite småtjurig :P




Onsdag:
På onsdagen kom min andra bror och hans flickvän hem från Italien så då var vi ute på gården och grillade lite gott. Fick en jätte fin kofta från Italien, så tack broder! Hann även med att åka till stan och shoppa lite som vart kanske lite för mycket såg jag nu på mitt konto men men. På kvällen åkte jag hem till mamma där vi satt framför tven med popcorn, vin, ansiktsmask och fotbad.

Vi hissade flaggan här på gården






Mys hos mami




Idag:
Ikväll blir det att åka in till stan och kolla på bio med girlsen, Twilight eclipse ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0