Riverside

Fyfan, är så jävla trött efter denna arbetsdag, 7 - 17 :/Höll på att ta livet av en kärring jävel! Hatar henne, en riktig jävla sur kärring Det är väl inte mitt fel att hon tar fel vara och inte får nån rabatt sen när hon börjar snacka massa skit och säga att ja inte kan nått och att ja inte behöver stå där och låtsas vara en filmstjärna så kopplade jag bara bort bitchen. suck vilka människor det finns alltså..Men men nu har jag precis kommit hem så ska packa klart inför Olso resan imorgon. Ska bli sjukt jävla kul! Så nu blir det först att åka och äta middag hos mamma, sedan till Sofie där jag stannar över natten, blir nog en tidig morgon imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0