Vår tider

Idag har jag äntligen varit ledig, känns som om jag har jobbat hur länge som helst i streck men kollade i allmenackan idag och det var tydligen bara 4 dagar i streck men men det kändes som evigheter. Har varit i staden med bror min idag och njutit av det härliga vädret! Hur skönt som helst! Har även färgat håret på mig själv för första gången :O, det blev faktiskt bra, dock syns det inte så mycket men det är jämnare än förrut i alla fall. :) Nu blir det jobb fram tills på fredag sedan Oslo i helgen, ska bli sjukt jäkla kul! :D..Får bara hoppas att våran lilla trio kommer fram dit. Men våran senaste biltrip gick faktiskt över förväntan så detta ska nog också gå bra :)


En mysig bild i gräset och solen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, du är både reseledare och kartläsare, så vi inte hamnar i tyskland=)

2010-05-11 @ 23:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0