Scaryscary

Igår satt jag, Felicia och Sofie hemma hos Felicia och planerade vad vi skulle göra av våra liv. De lutar åt Thailand resan i början på nästa år så nu är det bara att spara pengar som gäller! Efter lite skratt och lite allvarligt snack om livet så ringde de hem till Felicia och de var bara helt tyst. Inte tänkte vi på de då men sedan ringde de igen och då prasslade de som om de var någon som satt och prasslade godispapper typ. Sedan började Figge(katten) springa runt som en tok i huset och kolla ut genom fönstrena som om det var någon där, och inte nog med de ringde de igen. Så alla höll på att skita på sig så jag och Sofie ville åka hem men Felicia ville såklart inte vara själv i spökhuset så jag fick lite sovsällskap här hemma inatt :).

Och om de är nån jävel nu som busar med oss så säger jag bara paybacktime!

Birthday night

De första minutrarna på min stora dag tillbringades med Såfie på Laroy. Fick lite dricka billigare och en fin happy birthday sång av ett gäng som Såfie hade samlat ihop. Så tack vännen för en bra början på min födelsedag :). Det blev senare att åka hem till en av Såfies (vänner) där de spelades lite guitar hero. Hemresan i morse var dock inte alls rolig. Att ta sig till Västerhaninge från Täby tog 3 timmar! Så jag missade min klippningstid och jag säger bara det att jag HATAR sl! Först tog vi buss, sen roslagsbanan, sen ersättningsbuss sen tunnelbana sen tåg och tillsist buss igen! Men sen var man hemma.
Har precis varit och ätit god middag med familjen och lite tårta. Fick en jätte fin klänning från bror och hansflickvän med ett matchande diadem :). Och som vanligt är man van att fylla år en eller två dagar före löning så ja får mina presenter lite i efterhand :).

Lite bilder från gårdagen dåda:)

Birthday girl

Bara ett år kvar tills gröna skylten då da! Annars känns de inte så speciellt annorlunda att fylla år..:)

Gotland bilder !

Lugna dagar

Både i måndags och i tisdgas sov jag hemma hos mamsen. Det är så mysigt att vara där och bara slappa och se på tv. Igår såg vi på Allsång på skansen och jag tror inte att jag har sett något dåligare i hela mitt liv, det var ju en total katastrof. Stackars de personer som var där så tidigt för att kolla på den skiten säger jag bara!

Måndag

Precis hemkommen från ett gympass med mamsen. Känner verkligen att min kropp behöver tränas så nu blir det att ta fram träningskläderna igen och börja träna!

Party Gotland

Då var man hemma från underbara Gotland. Har varit så himmla roligt! Att bara få umgås med sina vänner och parta dagarna i ända, det är livet de! Har varit en riktigt händelserik vecka. Fint väder fick vi tillslut också men vi hann ändå bara besöka tofta en enda gång. Men vi fick oss iallafall ett dopp i grannenspool oxå :X. Som var ca en kvadrat meter.
Men veckan i kort dåda, När vi kom på lördagen gjorde vi oss lite hemmastadda i vårt radhus. Mot kvällen blev de att dra till Hamnplan 5. Vi tyckte de inte var så mycket folk men efter Onsdagen så kan man säga att hela Stockholm kom ner. Sate var mycket folk de var, de gick knappt att röra sig på dansgolvet. Men så ska de vara ibland :). Några extra roliga saker var Timbuktu på Gutekällaren, Maskinen och Axwell på hamnplan och självklart att vi kom in gratis på Burmeister! Och inte minst vipen på Hamnplan 5 där inte ens själva Blondinbella kom in. Haha. Och där var det champange kan jag lova, både drickandes och sprutandes. Jag har nog aldrig sett en sådan stor champangeflaska i hela mitt liv den var säkert en meter hög!.

Så som sagt jag har haft en väldigt väldigt kul resa! Nästa år blire flyg och hotell haha :D

Gotland

Gotland inatt da tjejer ! :D

Låtar!

Första skivan till Gotland done! Nu behöver ja fler förslag på låtar till nästa skiva :).

Här är iaf låtarna, tagga till tjejer !

Lady Gaga- Poker Face
Sonic Palms - On the beach
Cascada - Evacuate the dancefloor
Janet - Heartache on the dancefloor
Black eyed peas - Boom boom pow (David Guetta mix)
Lada Gaga - Love games
Cidinho & Doca - Rap das armas
Eric Prydz - Call on me
David Guetta ft. Kelly Rowland - When it was good
Lou Bega - Mambo Nr 5
Britney Spears - If you seek amy
Kristina Debarge - Goodbye

Jag bara ÄLSKAR jordgubbar ! Nu blir det lite jordgubbar med glass framför tven :)

Gotland countdown

Nu är det bara 5 och en halv dag kvar tills vi åker till Gotland focks! Kallis here we come!  haha